SHINSUI

澄み切った青空の日

浜辺で拾ったオールを取り付け

筏とともに海に繰り出しました

空を映して煌びやかな青に染まる海へ

浮くことはできました

安定感も今の所大丈夫です

ただ

推進力がありません

漕げども漕げども波に押されて浜辺から抜け出すことがなかなかできませんでした

もう少し改良しないといけないなぁと

その日はお尻を濡らして帰りました



Dey of crystal clear blue sky.

I install an oar picked up on the beach.

Then I take the sea with a raft.

To the sea dyed blue reflects the sky.

I can float and stable.

But this is no driving force.

I row and row but I can't get out from the beach.

I need to more improvement.

The day I went back home wet my hips.



tomo


コメント

人気の投稿